مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 04:102020-06-15اقتصادي

واقعیت زیر پوست بازار آرام خودرو


رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران معتقد است؛ اکنون سبقت تقاضا از عرضه و عدم خرید و فروش خودرو با فرمول 10 درصد بالاتر از قیمت مصوب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، بازار خودرو مدت هاست شرایط عادی ندارد، حتی قرعه‫کشی و پیش‫فروش هم حریف افسارگسیختگی قیمت در این بازار نشده است.

برخی از صاحب‫نظران بازار خودرو معتقدند هیچ یک از این سیاست ها نمی تواند راهی برای نجات عدم کنترل و ثبات نسبی قیمت ها در بازار بی‫برنامه خودرو کشور شود، چراکه مشکل اصلی در بازار نیست، بلکه سال هاست در صنعت خودرو جا گرفته است.

ثبت نام طرح فروش فوق العاده خودرو که از 7 خرداد شروع و تا 14 خرداد ماه ادامه داشت، 4 شرط اصلی داشت که تمام ثبت نام کنندگان با توجه به آن باید ثبت نام می کردند.

اولین نکته داشتن گواهینامه، سن بالای 18 سال، نداشتن پلاک جاری و عدم ثبت نام خودرو در 36 ماه اخیر بوده و به تازگی هم برای ثبت نام متقاضیان در فروش فوق العاده تابستان خودروسازان، کمیته خودرو مصوب کرد، عدم خرید خودرو ظرف 48 ماه گذشته از خودروسازان و دارا نبودن پلاک فعال در هر خانواده شروط جدید جهت پذیرش در سامانه ثبت نام خودرو است.

با وجود اینکه حلقه های حضور در سامانه ثبت نام جهت خرید خودرو تنگ تر می شود، اما راه گریز ها به مراتب بیشتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعیت زیر پوست بازار آرام خودرو

واقعیت زیر پوست بازار آرام خودرو