مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 04:052020-06-15اجتماعي

صدور کارت صلاحیت حرفه ای برای معلمان مدارس غیردولتی


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه های توانمندسازی و آموزش های ضمن خدمت معلمان، گفت: باید کارت صلاحیت حرفه ای برای همه معلمان صادر شود و تا پایان سال 1402 هیچ معلمی بدون داشتن این کارت حق حضور در مدرسه را نخواهد داشت.

- رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه های توانمندسازی و آموزش های ضمن خدمت معلمان، گفت: باید کارت صلاحیت حرفه ای برای همه معلمان صادر شود و تا پایان سال 1402 هیچ معلمی بدون داشتن این کارت حق حضور در مدرسه را نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی زینی وند در نشستی خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه قانون شوراهای آموزش و پرورش با هدف بسیج امکانات ملی و منطقه ای برای توسعه آموزش و پرورش مصوب شد، گفت: جلب مشارکت ها و استیفای حقوق آموزش و پرورش از محل این قانون را دنبال می کنیم و برای اثربخشی و پویایی شوراهای آموزش و پرورش تلاش کردیم به گونه ای که اکنون شوراهای آموزش و پرورش از جمله مهمترین جلسات در سطح مناطق و استانداری هاست.

وی افزود: در مقایسه سال 98 با سال 97 می توان گفت که 97 درصد رشد درآمدهای ناشی از اجرای درست مواد درآمدی قانون شوراها را شاهدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کارت صلاحیت حرفه ای برای معلمان مدارس غیردولتی

صدور کارت صلاحیت حرفه ای برای معلمان مدارس غیردولتی