مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 04:052020-06-15حوادث

هشدار پلیس به تولیدکنندگان و فروشندگان لباس های مبتذل و نامناسب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر مرادی، با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و گرمای هوا اظهارکرد: همه ساله با نزدیک شدن به فصل تابستان، - معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از برخورد با عرضه لباس های مبتذل و نامتعارف زنانه و مردانه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر مرادی، با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و گرمای هوا اظهارکرد: همه ساله با نزدیک شدن به فصل تابستان، برخی از افراد سودجو و فرصت طلب به بهانه گرما و مدل های تابستانی اقدام به تولید و عرضه محصولات و پوشاکی می کنند که تناسبی با فرهنگ ایرانی و اسلامی ندارد و علاوه بر آن دارای طراحی یا تصاویر هنجارشکنانه است.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز مأموران پلیس اماکن با هماهنگی صنوف به تمامی واحد های تولیدکننده و عرضه کننده پوشاک اعلام کردند که هرگونه تولید و فروش محصولات دارای تصاویر و متن های نامناسب و نیز لباس های دارای طراحی نامناسب مانند مانتو ها و پیراهن های شیشه ای و .

ممنوع بوده و در صورت مشاهده با آن برخورد خواهد شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت با بیان اینکه خوشبختانه اکثر صنوف اعم از تولیدکننده و عرضه کنندگان پوشاک همکاری خوبی با پلیس داشتند، گفت: در این میان موارد معدودی هم بود که مرتکب تخلف شده بودند که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس به تولیدکنندگان و فروشندگان لباس های مبتذل و نامناسب

هشدار پلیس به تولیدکنندگان و فروشندگان لباس های مبتذل و نامناسب