مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 03:552020-06-15حوادث

5 کشته و زخمی در محور زنجان به همدان


جانشین رییس پلیس راه استان زنجان از وقوع یک تصادف هولناک در محور قیدار به سمت همدان خبر داد و گفت: متاسفانه در این تصادف سه نفر از هموطنان مان در محل حادثه فوت و دو نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

- ایسنا/زنجان جانشین رییس پلیس راه استان زنجان از وقوع یک تصادف هولناک در محور قیدار به سمت همدان خبر داد و گفت: متاسفانه در این تصادف سه نفر از هموطنان مان در محل حادثه فوت و دو نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

محمدعلی عظیمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دیروز (25 خرداد) در کیلومتر دو محور قیدار به سمت همدانT بین یک دستگاه وانت پیکان با یک دستگاه پژو پارس تصادفی به وقوع پیوست.

وی افزود: متاسفانه در این سانحه رانندگی، سه نفر از سرنشینان در محل حادثه فوت شدند و دو نفر دیگر که به شدت مجروح شده بودند توسط نیروهای امدادی به بیمارستان شهر قیدار منتقل شدند.

جانشین رییس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه هنوز علت حادثه مشخص نیست و موارد توسط کارشناسان در دست بررسی است، تصریح کرد: احتمالا خواب آلودگی یکی از رانندگان دلیل بروز این حادثه بوده است.

عظیمی همه رانندگان را به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توصیه و خاطرنشان کرد: با آغاز فصل تابستان و با شروع موج سفرهای تابستانی شاهد افزایش عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان خواهیم بود و از رانندگان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 کشته و زخمی در محور زنجان به همدان

5 کشته و زخمی در محور زنجان به همدان