مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 03:252020-06-15سياسي

بهترین فرودگاه های جهان در 2020


به تازگی فهرستی از 10 فرودگاه برتر و پیشرفته جهان در سال جاری میلادی منتشر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان بین المللی اسکای ترکس (SkyTrax) که هر ساله بهترین ایرلاین ها، فرودگاه ها و سایر حوزه های مربوط به صنعت هوایی را مورد تحقیق و بررسی قرار می دهد و فهرستی جدید را در اختیار دولت ها و شهروندان ارائه می دهد، به تازگی 10 فرودگاه برتر جهان را در سال 2020 میلادی معرفی کرده است که در زیر به ترتیب به معرفی اسامی و برخی اطلاعات مربوط به آنها خواهیم پرداخت: 1.

فرودگاه چانگی در سنگاپور بر اساس اطلاعاتی که در وب سایت worldairportawards آمده است، فرودگاه چانگی سنگاپورکه بالغ بر 200 مقصد داخلی و بین المللی را در سراسر جهان به یکدیگر متصل می کند، در هفته میزبان بالغ بر 5 هزار پرواز ورودی و خروجی توسط 80 ایرلاین بین المللی در جهان است.

از عناوین منسوب شده به چانگی سنگاپور می توان به بهترین فرودگاه قاره آسیا، بهترین فرودگاه جهان از لحاظ امکانات رفاهی و بهترین فرودگاه جهان 2020 با میزبانی از 60 الی 70 میلیون مسافر در سال اشاره کرد.

2.

فرودگاه هاندا در توکیو فرودگاه بین المللی هاندا در توکیو که نقش پررنگ و بسزایی را در توسعه صنعت توریسم و گردشگری در ژاپن ایفا کرده است، عناوین مختلفی همچون بهترین فرودگاه جهان با میزبانی بالغ بر 70 میلیون مسافر، تمیزترین فرودگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین فرودگاه های جهان در 2020

بهترین فرودگاه های جهان در 2020