مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 14:402020-06-14حوادث

اراضی جنگلی و مرتعی منطقه طزره دامغان در آتش سوخت


فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان گفت: آتش سوزی در منطقه کلاریز طزره سبب نابودی دو هکتار از اراضی جنگلی شد.

- سید حسین میرعماد، در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه برابر گزارش دریافتی به سامانه 1504 اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی در منطقه کلاریز طزره، عوامل یگان حفاظت این اداره همراه با امکانات و تجهیزات امدادی به محل موردنظر اعزام شدند، بیان کرد: دو هکتار از اراضی جنگلی مورد حریق قرار گرفتند که عوامل یگان حفاظت با همکاری شورای اسلامی، دهیاری و اهالی روستای طزره نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

وی با بیان اینکه عملیات اطفای حریق هم اکنون در حال انجام است، ابراز کرد: تا پایان کامل اطفای حریق عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان و دیگر نیروهای امدادی حاضر در منطقه حضور خواهند داشت.

فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون نخستین وقوع آتش سوزی در سطح اراضی جنگلی و مرتعی این شهرستان بوده است، اظهار داشت: میزان و برآورد خسارت وارده در پی وقوع آتش سوزی عصر امروز در سطح اراضی جنگلی و مرتعی کلاریز طزره دامغان پس پایان کامل اطفای حریق از سوی کارشناسان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اعلام خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی جنگلی و مرتعی منطقه طزره دامغان در آتش سوخت

اراضی جنگلی و مرتعی منطقه طزره دامغان در آتش سوخت