مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 12:302020-06-14سياسي

اصفهان و «حیدرآباد» هند یک گام دیگر به خواهرخواندگی نزدیک شدند


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: لایحه خواهرخواندگی دو شهر اصفهان و حیدرآباد هند در صد و بیست و ششمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اکثریت آرا به تصویب رسید.

-    به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، لایحه خواهرخواندگی دو شهر اصفهان و حیدرآباد در هندوستان که چندی پیش از سوی شهرداری اصفهان به شورای اسلامی شهر تقدیم شده بود، پس از بررسی در کمیسیون های مربوطه در صد و بیست و ششمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان در نوبت رأی گیری قرار گرفت و با اکثریت آرا به تصویب رسید.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان در این خصوص با اشاره به اینکه حیدرآباد از جمله غنی ترین شهرهای هند در فرهنگ و تاریخ و همچنین از جمله شهرهای تراز اول جهان در حوزه فناوری اطلاعات است، گفت: اهمیت دوستی و مراوده با این شهر موجب شد تا در سال 1398 موضوع خواهرخواندگی از سوی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان پیگیری شده و به جریان بیفتد.

با توجه به تغییر برخی فرآیندها در مبحث خواهرخواندگی شهرها، گزارش توجیهی درباره اهمیت و تمایل دوجانبه برای عقد این پیمان، برای بررسی و تأیید به وزارت کشور ارسال شد.

ایمان حجتی، با بیان اینکه انجام استعلام وزارت کشور از وزارت امور خارجه نیز از جمله دیگر فرآیندهای لازم الاجرا است، خاطرنشان کرد: بر اساس ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان و «حیدرآباد» هند یک گام دیگر به خواهرخواندگی نزدیک شدند

اصفهان و «حیدرآباد» هند یک گام دیگر به خواهرخواندگی نزدیک شدند