مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 12:302020-06-14فرهنگي

برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات هنرمندان صنایع دستی در شاهرود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود از برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات هنرمندان صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود از برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات هنرمندان صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

حمیدرضا حسنی 25 خرداد ماه و با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه امروز، به مناسبت گرامیداشت هفته صنایع دستی و معرفی هر چه بیشتر تولیدات صنایع دستی با ظرفیت 10 غرفه و با مشارکت شهرداری شاهرود در محل پارک شهدای محراب شاهرود برپا شد.

وی از حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان و مردم در مراسم افتتاح این نمایشگاه خبر داد و گفت: نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان شاهرود تا روز جمعه 30 خرداد ماه همه روزه از ساعت 17 لغایت 22 به روی علاقمندان گشوده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه در شهرستان شاهرود بیش از دو هزار هنرمند در 42 رشته صنایع دستی به تولید نمونه های مختلف صنایع دستی اشتغال دارند، گفت: سفال، سرامیک، نمد، دست بافته های سنتی، چرم دوزی، گلیم، جاجیم، معرق، منبت، گره چینی و قلم زنی از جمله رشته های فعال صنایع دستی در این شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات هنرمندان صنایع دستی در شاهرود

برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات هنرمندان صنایع دستی در شاهرود