مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 11:552020-06-14اقتصادي

کشاورزان میوه را در «چهارشنبه بازار» مستقیم عرضه کنند


فرماندار گلپایگان با بیان اینکه قیمت میوه در شهرستان بالا است، گفت: کشاورزان از این پس در روزهای فرد در محل چهارشنبه بازار عرضه مستقیم میوه خواهند داشت.

- ایسنا/اصفهان فرماندار گلپایگان با بیان اینکه قیمت میوه در شهرستان بالا است، گفت: کشاورزان از این پس در روزهای فرد در محل چهارشنبه بازار عرضه مستقیم میوه خواهند داشت.

حسین یارمحمدیان امروز (یکشنبه- 25 خرداد) در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار و بازدید میدانی از بازار گلپایگان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از کسبه می خواهیم برای اجناس خود برچسب نصب کنند و فاکتور خرید کالا را به خریداران نشان دهند، همچنین اگر خریداری تقاضای فاکتور خرید جنس خود را داشت نیز ارائه دهند.

وی ادامه داد: در این بازدید میدانی مغازه هایی که فاکتور و یا اتیکت نداشتند جریمه شدند که طی چند روز آینده این جریمه به دستشان خواهد رسید و آنهایی که این موارد را رعایت کردند با اهدای لوح تقدیر مورد تشویق قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: از این پس حداقل هفته ای دو روز از اصناف گلپایگان بازدیدهای مشترکِ دستگاه های مختلف انجام می شود و ماهی یک بار بنده و دادستان شهرستان با تیم مشخص همراه خواهیم بود و بررسی می کنیم که تذکرات گذشته رعایت شده است یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان میوه را در «چهارشنبه بازار» مستقیم عرضه کنند

کشاورزان میوه را در «چهارشنبه بازار» مستقیم عرضه کنند