مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 11:502020-06-14فرهنگي

ایرج راد: محمد علی کشاورز، جایگزینی ندارد


ایرج راد با ابراز تاسف فراوان از درگذشت محمد علی کشاورز، او را هنرمندی صادق و بی حاشیه دانست که تا سال های سال جایگزینی نمی توان برایش یافت.

- این هنرمند در گفت وگویی با ایسنا ادامه داد: باعث تاسف است که بزرگان و عزیزان فرهنگ و هنر کشورمان را یک به یک از دست می دهیم؛ کسانی که در عرصه های تئاتر، سینما و تلویزیون خدمات فراوان ارایه کردند و اثرات ارزشمند بر جای گذاشتند، کسانی که به سختی می توان جایگزینی برای آنان پیدا کرد.

راد با اشاره به همکاری های متعددش با کشاورز در تئاتر افزود: سال ها در اداره تئاتر در خدمت ایشان بودم و افتخار همکاری در نمایش های زیادی را با ایشان داشتم.

کسانی که از نزدیک آقای کشاورز را می شناسند، به حضور موثر ایشان در همه آثارشان آشنا هستند.

او با ستایش ویژگی های اخلاقی و رفتاری کشاورز ادامه داد: ایشان انسانی شریف بودند و ویژگی های اخلاقی و رفتاری والایی داشتند.

از مهم ترین خصوصیات شخصیتی ایشان صداقت و روراستی شان بود و هرگز ندیدم پشت سر کسی سخنی بگویند بلکه اگر با کسی مساله ای داشتند، همواره رو در روی آن فرد، موضوع را مطرح می کردند.

این هنرمند تئاتر، وقت شناسی و منظم بودن را از دیگر ویژگی های کشاورز برشمرد و اضافه کرد: ایشان همواره در طول زمان تمرین و اجرا و در پروژه های تصویری بسیار منظم و دقیق بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرج راد: محمد علی کشاورز، جایگزینی ندارد

ایرج راد: محمد علی کشاورز، جایگزینی ندارد