مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 11:302020-06-14حوادث

تفرجگاه ها محل عرض اندام مجرمان و هنجارشکنان نیست


 معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه اماکن تفریحی و عمومی جای عرض اندام مجرمان و هنجارشکنان نیست، گفت: با هرگونه اقدامی که امنیت اجتماعی را مختل کند مقتدرانه برخورد خواهد شد.

- ایسنا/خراسان شمالی  معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه اماکن تفریحی و عمومی جای عرض اندام مجرمان و هنجارشکنان نیست، گفت: با هرگونه اقدامی که امنیت اجتماعی را مختل کند مقتدرانه برخورد خواهد شد.

سرهنگ محسن عربی با تاکید بر اینکه مردم در کنار پلیس امنیت پایدار را رقم خواهند زد، اظهارکرد: خوشبختانه با اشرافیت بسیار خوبی که در استان وجود دارد هیچ گونه نقطه نا امنی نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، وی با بیان اینکه خراسان شمالی به علت واقع شدن در مسیر جاده آسیایی و همچنین مسیر بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) روزانه شاهد حضور و تردد تعداد زیادی مسافر در جای جای این استان هستیم، تصریح کرد: امنیت و آرامش مردم استان و همچنین مسافران موضوعی است که همواره با قدرت در دستور کار قرار دارد و با افرادی که بخواهند چه در سطح شهر و چه در مکان های اسکان مسافران و تفرجگاه های استان امنیت و آرامش را مختل کنند برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفرجگاه ها محل عرض اندام مجرمان و هنجارشکنان نیست

تفرجگاه ها محل عرض اندام مجرمان و هنجارشکنان نیست