مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 11:252020-06-14پزشكي

فعالیت بدنی، ایمنی بدن را در مقابل ویروس کرونا بالا می برد


کارشناس مسئول سالمندان و میانسالان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: فعالیت بدنی ناکافی و چاقی از علل مهم بیماری های غیرواگیر در مردان است که آنان را در معرض خطر ابتلا به کووید 19 قرار می دهد.

- ایسنا/خراسان شمالی کارشناس مسئول سالمندان و میانسالان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: فعالیت بدنی ناکافی و چاقی از علل مهم بیماری های غیرواگیر در مردان است که آنان را در معرض خطر ابتلا به کووید 19 قرار می دهد.

محدثه معصومی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به هفته سلامت مردان گفت: به همان اندازه که ویروس کرونا خطرناک و مرگ آفرین است، برخی از رفتارهای ناسالم در مردان مانند تغذیه ناسالم و بی تحرکی نیز می تواند منجر به بیماری و یا حتی مرگ شود.

وی بیان کرد: فعالیت بدنی ناکافی و چاقی از دلایل مهم بیماری های غیرواگیر در مردان است که متاسفانه آنان را در معرض خطر ابتلا به کووید 19 و مقاومت پایین در مقابله با آن قرار می دهد.

وی تاکید کرد: مردان باید برای محافظت از خود در مقابل کرونا و سایر عوارض بیماری های غیر واگیر به رفتارهای ناسالم خود پایان دهند چرا که هیچ چیز به اندازه یک برنامه غذایی کامل و صحیح به تقویت سیستم دفاعی کمک نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بدنی، ایمنی بدن را در مقابل ویروس کرونا بالا می برد

فعالیت بدنی، ایمنی بدن را در مقابل ویروس کرونا بالا می برد