مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 11:052020-06-14اقتصادي

وزارت صنعت با افزایش قیمت سیمان موافقت کرد


دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان از موافقت وزارت صنعت با افزایش قیمت سیمان خبر داد و گفت: تا چند روز آینده قیمت نهایی تصویب و اعلام می شود.

- دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان از موافقت وزارت صنعت با افزایش قیمت سیمان خبر داد و گفت: تا چند روز آینده قیمت نهایی تصویب و اعلام می شود.

عبدالرضا شیخان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه صادرات سیمان در دو ماه ابتدای سال جاری نسبت به زمان مشابه گذشته حدود یک درصد افزایش داشته است؛ گفت: با توجه به ادامه رکود در بازارهای جهانی همین که صادرات این محصول کاهش نداشته بسیار برای این صنعت حائز اهمیت است.

مجموع صادرات سیمان و کلینکر در دو ماه ابتدای سال 1399 به حدود دو میلیون تن رسیده است که عمده صادرات کلینکر به کشورهای حوزه خلیج فارس بوده و صادرات سیمان به کشورهای افغانستان، قزاقستان، عمان، هند، قطر، امارات و آذربایجان صورت گرفته که در مجموع صادرات کلینکر بیشترین ارزآوری را به ارمغان آورده است.

دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان ادامه داد: 17 میلیون تن صادرات سیمان و کلینکر هدف صادراتی شرکت های تولیدکننده سیمان برای سال 1399 است که این میزان نسبت به سال 1398 تغییر قابل توجهی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صنعت با افزایش قیمت سیمان موافقت کرد

وزارت صنعت با افزایش قیمت سیمان موافقت کرد