مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 10:352020-06-14بين الملل

نتانیاهو لقمه بزرگتر از دهانش برداشته است


نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی به دنبال یک ژست بزرگ است تا بگذارد نامش به عنوان نخست وزیری ثبت شود که بخشی از به اصطلاح سرزمین موعود اسراییل را ملحق ساخت اما به نظر می رسد این لقمه بسیار بزرگتر از دهان او باشد.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی به دنبال یک ژست بزرگ است تا بگذارد نامش به عنوان نخست وزیری ثبت شود که بخشی از به اصطلاح سرزمین موعود اسراییل را ملحق ساخت اما به نظر می رسد این لقمه بسیار بزرگتر از دهان او باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه نیوزویک در تحلیلی درخصوص انگیزه ها و گمانه های پشت طرح بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی به رغم مخالفتها می نویسد: دیوید فریدمن، سفیر آمریکا در اسراییل قرار است به نشستی میان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر، بنی گانتس، وزیر جنگ و گابی اشکنازی، وزیر خارجه دولت نتانیاهو برود.

هدف از این نشست حل اختلافات میان مواضع نتانیاهو و گانتس/اشکنازی در خصوص مساله الحاق یکجانبه کرانه باختری است؛ اراضی که 53 سال قبل در همین روزها توسط اسراییل تصرف شدند.

این نشست دومین باری خواهد بود که فریدمن دست به مداخله مستقیم در امور داخلی اسراییل به شکل و روشی که هرگز قبلا انجام نشده، میزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو لقمه بزرگتر از دهانش برداشته است

نتانیاهو لقمه بزرگتر از دهانش برداشته است