مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 09:552020-06-14بين الملل

فراخوان «محمد توفیق علاوی» برای ایجاد تشکلی ملی برای «نجات عراق»


مامور پیشین تشکیل کابینه عراق، طی بیانیه ای خواستار ثبت تشکل و تجمعی با هدف نجات کشورش از فروپاشی و بحران کنونی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد توفیق علاوی مامور سابق تشکیل کابینه عراق که در نهایت مجبور به انصراف از این امر شد، تشکلی به نام موقت معاً لإنقاذ العراق (با هم برای نجات عراق) تشکیل داد و طی بیانیه ای مهمترین محورهای فعالیت این تشکل را اعلام کرد.

وی طی بیانیه ای که نسخه ای از آن در پایگاه خبری موازین نیوز منتشر شد اعلام کرد: عراق باید در زمره پیشرفته ترین کشورهای جهان باشد اما متاسفانه این سخن در شرایط کنونی ما، یک رویا و خیال است و ما برعکس، در حال فروپاشی کامل هستیم.

چه راهی برای نجات کشور و ترسیم یک نقشه راه به سوی واقعیتی که مستحق آن هستیم، یعنی داشتن کشوری شکوفا و مملو از امنیت و صلح و تامین خدمات مورد نیاز وجود دارد؟ علاوی افزود: من سه محور را طرح خواهم کرد.

اول: خطراتی که ما در ماه های آینده با آن مواجه خواهیم شد، چیست؟ دوم: آیا راهکارهایی عملی برای مقابله با این خطرات وجود دارد؟ سوم: مهمترین سوال این است؛ چگونه من و شما به عنوان شهروندان عراقی می توانیم با هم برای آنچه که لازمه نجات کشور و ترسیم یک نقشه راه برای دفع این خطرات و رساندن کشور به ساحل آرامش و صلح اقدام کنیم؟ علاوی در پاسخ به محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان «محمد توفیق علاوی» برای ایجاد تشکلی ملی برای «نجات عراق»

فراخوان «محمد توفیق علاوی» برای ایجاد تشکلی ملی برای «نجات عراق»