مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 09:152020-06-14پزشكي

رضایت 40 درصد دانشجویان از شرایط کرونایی/50درصد دانشجویان نگران خانواده ها هستند


مدیرکل مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان با تاکید بر اینکه حدود 40 درصد دانشجویان از شرایط ناشی از شیوه کرونا ویروس راضی هستند گفت: بر اساس پژوهش های انجام شده، - مدیرکل مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان با تاکید بر اینکه حدود 40 درصد دانشجویان از شرایط ناشی از شیوه کرونا ویروس راضی هستند گفت: بر اساس پژوهش های انجام شده، 50 درصد دانشجویان در شرایط فعلی کرونا نگران خانواده های خود هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصوره سادات صادقی در نشست خبری که امروز در ساختمان مرکزی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس بررسی های به عمل آمده، افرادی که دارای بیماری زمینه ای و سیستم امینی ضعیف تر هستند، بیشتر دچار مشکلات ناشی از کرونا می شوند.

وی افزود: اگر دانشجویان به خاطر تاب آوری، مسئولیت پذیری و خود مراقبتی، سیستم ایمنی ضعیف تری داشته باشند، بیشتر در معرض خطر قرار می گیرند.

دکتر صادقی همچنین خاطر نشان کرد: در پژوهشی که در مورد کرونا انجام دادیم؛ 30 تا 40 درصد دانشجویان از شرایط ایجاد شده به دلیل کرونا راضی بوده و در پویش های مرتبط با این بیماری شرکت کردند؛ به همین منظور پویش ترم کرونا راه اندازی شد و بیش از هزار اثر از دانشجویان دریافت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت 40 درصد دانشجویان از شرایط کرونایی/50درصد دانشجویان نگران خانواده ها هستند

رضایت 40 درصد دانشجویان از شرایط کرونایی/50درصد دانشجویان نگران خانواده ها هستند