مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 08:402020-06-14اقتصادي

آسیب دیدگان از کرونا برای دریافت تسهیلات عجله کنند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام بر جذب 216 میلیارد تومان تسهیلات سهم استان برای کمک به صاحبان کسب و کارهای متضرر از کرونا تاکید کرد.

- ایسنا/ایلام معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام بر جذب 216 میلیارد تومان تسهیلات سهم استان برای کمک به صاحبان کسب و کارهای متضرر از کرونا تاکید کرد.

حیدر نعمتی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ایلام، اظهار کرد: دستورالعمل پرداختی و سهم بانک ها از تسهیلات حمایتی 12 درصد، از صاحبان کسب و کارهای متضرر شده از کرونا مشخص شده و باید هرچه سریعتر این تسهیلات ابلاغی که رقم آن 216 میلیارد تومان است، جذب شود.

وی با بیان اینکه بازپرداخت این تسهیلات 24 ماهه است و کارگاه هایی که تعدیل نیرو نداشته اند مشمول دریافت هستند، تصریح کرد: تاکنون بر اساس آمار اعلامی 8096 نفر در سامانه کارا برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کرده اند اما برخی از آنها فاقد بیمه هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام ادامه داد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی افرادی که چک برگشتی یا بدهی معوق دارند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند وهمچنین تضامین تسهیلات تا سقف 200 میلیون تومان با تضامین شخصی انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب دیدگان از کرونا برای دریافت تسهیلات عجله کنند

آسیب دیدگان از کرونا برای دریافت تسهیلات عجله کنند