مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 08:252020-06-14اقتصادي

توزیع 350 تن مرغ منجمد در بین نیازمندان کردستانی/آغاز طرح مبارزه با احتکار خودرو


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: در آینده نزدیک 350 تن مرغ منجمد رایگان میان خانوارهای زیر پوسش کمیته امداد و بهزیستی در سطح استان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره وزمی ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با بیان این مطلب گفت: در سطح کشور 350 تن سهمیه مرغ منجمد به استان اختصاص داده اند که باید میان خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد بصورت رایگان توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: از این میزان سهمیه تخصیص یافته مرغ به استان 261 تن سهمیه کمیته امداد و 86 تن نیز سهمیه سازمان بهزیستی است که در آینده نزدیک در بین نیازمندان زیرپوشش این دو دستگاه حمایتی توزیع خواهد شد.

قیمت دستمزد کشتارگاه های استان اسفندماه افزایش یافت وی با بیان اینکه هم اکنون قیمت مرغ در سطح بازار 12 هزار و 790 تومان است، گفت: کشتارگاههای مرغ استان با توجه به افزایش دستمزدها و دیگر هزینە ها در خواست افزایش هزینەکشتار را دارند کە این هزینە از کیلویی 350 تومان در اسفندماە بە 500 تومان افزایش یافت.

کشتارگاههای مرغ استان با توجه به افزایش دستمزدها و دیگر هزینە ها در خواست افزایش هزینەکشتار را دارند   درە وزمی در ادامه بە ضرورت دایر کردن مراکز فروش مستقیم در استان اشاره کرد و افزود: ایجاد مراکز عرضه مستقیم محصولات باغی و کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 350 تن مرغ منجمد در بین نیازمندان کردستانی/آغاز طرح مبارزه با احتکار خودرو

توزیع 350 تن مرغ منجمد در بین نیازمندان کردستانی/آغاز طرح مبارزه با احتکار خودرو