مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 08:152020-06-14پزشكي

مهمترین عوامل شیوع اعتیاد در میان زنان خراسان شمالی چیست؟


معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: بی توجهی و بی اعتنایی، اعتیاد همسر، نابسامانی خانواده، طلاق، درد جسمانی، مشکلات جنسی از مهمترین عوامل شیوع اعتیاد در میان زنان این استان است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: بی توجهی و بی اعتنایی، اعتیاد همسر، نابسامانی خانواده، طلاق، درد جسمانی، مشکلات جنسی از مهمترین عوامل شیوع اعتیاد در میان زنان این استان است.

هاجر پاکدین، در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: برخی از زنان برای اینکه خود را به همسرانشان ثابت کنند و یا به نوعی دیده شوند به مصرف مواد روی می آورند، و برخی دیگر نیز به واسطه زندگی با همسری معتاد درگیر این پدیده شوم می شوند.

وی یکی دیگر از علل اعتیاد زنان در این استان به ویژه در مناطق روستایی را وجود باورهای غلط برای کاهش دردهای جسمانی و برخی هم برای پاسخگویی به غرایز جنسی عنوان کرد.

پاکدین با اشاره به فعالیت سه مرکز ترک اعتیاد ویژه زنان در شهرستان های بجنورد و شیروان، ادامه داد: طی سال گذشته در مجموع 676 زن و دختر معتاد در رده سنی 18 تا 29 سال و 30 تا 55 سال به مرکز ترک اعتیاد مراجعه کرده اند که بیشتر مراجعه کنندگان شامل 475 نفر در گروه سنی 30 تا 55 سال قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین عوامل شیوع اعتیاد در میان زنان خراسان شمالی چیست؟

مهمترین عوامل شیوع اعتیاد در میان زنان خراسان شمالی چیست؟