مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 07:352020-06-14فرهنگي

نویسنده «پرسی جکسون» فیلم های آن را کوبید/ کتابم رفت در چرخ گوشت!


ریک ریوردان نویسنده کتاب های پرفروش «پرسی جکسون» گفت با خواندن فیلمنامه فیلم های اقتباسی از این مجموعه، واقعا از آنها متنفر شده است.

- ریک ریوردان نویسنده کتاب های پرفروش پرسی جکسون گفت با خواندن فیلمنامه فیلم های اقتباسی از این مجموعه، واقعا از آنها متنفر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، در حالیکه هواداران مشتاق از راه رسیدن سریال جدید پرسی جکسون از طریق دیزنی پلاس هستند، ریک ریوردان نویسنده این مجموعه به شدت به انتقاد از اقتباس سینمایی ساخته شده از رمان های محبوب و پرفروش خود پرداخته است.

ریوردان 56 ساله در پاسخ به هوادارانی که نارضایتی خود را از فیلم های پرسی جکسون بیان کرده بودند، به توییتر رفت و نوشت: نمی دانم، ولی مشخصاً این اشتباه است.

آن ها باید کل فیلم را حذف کنند.

فقط دو ساعت صفحه خالی باشد .

یکی از هواداران در پاسخ به توییت ریوردان نوشت جالب است که خود نویسنده حتی بیشتر از بقیه هواداران از فیلم های سینمایی پرسی جکسون متنفر است.

ریوردان در پاسخ گفت: خب، از نظر شما آن ها فقط دو ساعت سرگرمی هستند؛ اما برای من، حاصل یک عمر کارم است که دارد داخل گوشت چرخ کن می رود؛ آن هم در حالیکه از آن ها خواهش کردم این کار را نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده «پرسی جکسون» فیلم های آن را کوبید/ کتابم رفت در چرخ گوشت!

نویسنده «پرسی جکسون» فیلم های آن را کوبید/ کتابم رفت در چرخ گوشت!