مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 06:502020-06-14سياسي

خضریان: مدارس لاکچری در مناطق بالانشین شهر ها رشد پیدا کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 25 خرداد) در جلسه علنی و بعد از گزارش وزیر آموزش و پرورش به نمایندگان اظهار داشت: - نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه شاهد رشد قارچ گونه مدارس لاکچری در مناطق بالانشین هستیم گفت: چرا درصد قبولی افراد از این مدارس خاص در دانشگاه های برتر افزایش پیدا کرده است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 25 خرداد) در جلسه علنی و بعد از گزارش وزیر آموزش و پرورش به نمایندگان اظهار داشت: حقوق شهروندی را شاید بتوان در مصادیق مختلف جستجو کرد که قطعا آموزش و پرورش رایگان و با کیفیت و رسیدن به دانشگاه یکی از آنهاست که قانون اساسی بر آن صحه گذاشته و در اصول مختلف در برقراری عدالت اجتماعی تأکید کرده است.

وی افزود: در اصول مختلف قانون اساسی به صراحت عنوان شده که دولت موظف است همه امکانات خود را برای آموزش رایگان به کار ببندد و همه اقوام از حقوق مسلم برای این آموزش برخوردار هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: ما شاهد رشد قارچ گونه مدارس مختلف لاکچری در مناطق بالانشین شهر ها هستیم که هدف اولیه راه اندازی آن گذر از پیک جمعیتی عنوان شده بود، اما از آن هدف دور شده ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: مدارس لاکچری در مناطق بالانشین شهر ها رشد پیدا کرده است

خضریان: مدارس لاکچری در مناطق بالانشین شهر ها رشد پیدا کرده است