مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 06:102020-06-14پزشكي

زگیل های کوچک تناسلی و دردسرهای بزرگ!


دکترای تخصصی زیست شناسی می گوید یک تماس پوستی ساده باعث انتقال ویروس بیماری زگیل تناسلی خواهد شد و تقریبا 9/99 درصد سرطان های دهانه رحم از طریق این ویروس ایجاد می شود.

- ایسنا/بوشهر دکترای تخصصی زیست شناسی می گوید یک تماس پوستی ساده باعث انتقال ویروس بیماری زگیل تناسلی خواهد شد و تقریبا 9/99 درصد سرطان های دهانه رحم از طریق این ویروس ایجاد می شود.

حبیبه زارع در گفت وگو با ایسنا درباره بیماری زگیل تناسلی عنوان کرد: متاسفانه این ویروس با وسایل جنسی هم منتقل می شود، در واقع تماس پوستی ساده باعث انتقال این ویروس خواهد شد.

باید گفت که تقریبا 9/99 درصد سرطان های دهانه رحم از طریق این ویروس ایجاد می شود و شما هیچ سرطانی را پیدا نمی کنید که علت آن به این خوبی پیدا شده باشد.

وی ادامه داد: تنها سرطانی که صد درصد با ویروس ارتباط دارد و می توان آن را کنترل کرد سرطان دهانه رحم است.

دکترای تخصصی زیست شناسی تاکید کرد: راه اصلی انتقال بیماری کمتر شناخته شده زگیل تناسلی، رفتارهای جنسی پر خطر است و در کشور ما قربانی اصلی آن زنان هستند.

زارع با اشاره به عفونت HPV یا زگیل تناسلی به عنوان شایع ترین عفونت منتشر شده از طریق رابطه جنسی در دنیا گفت: امروزه جوانان زیادی را در مطب تخصصی زنان و کلنیک ارولوژی مشاهده می کنیم که مبتلا به زگیل تناسلی شده و با نگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زگیل های کوچک تناسلی و دردسرهای بزرگ!

زگیل های کوچک تناسلی و دردسرهای بزرگ!