مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 06:052020-06-14اقتصادي

افزایش بهره وری در بخش کشاورزی کردستان ضروری است


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: افزایش بهره وری در بخش کشاورزی استان با هدف اقتصادی کردن فعالیت های بخش کشاورزی به عنوان یک هدف همواره مدنظربوده و ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، محمد فرید سپری با اشاره به روز شمار هفته جهاد کشاورزی به نام کشاورزی، افزایش بهره وری، توسعه اقتصادی کشاورزی اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی کردستان در سال جاری، با تکیه بر استعدادهای بالقوه استان و با استناد به اسناد بالادستی و سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و برنامه های وزارت جهاد کشاورزی اهداف بسیار مهمی را در این راستا مدنظر قرار داده است.

وی اهداف طرح افزایش بهره وری بخش کشاورزی را اقتصادی کردن تولید، افزایش ارزش افزوده محصولات کشاورزی و گذر از اقتصاد کشاورزی معیشتی به اقتصاد کشاورزی مدرن دانست.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اضافه کرد: بکارگیری و مشارکت بهره برداران بخش کشاورزی در امور تصدی گری موضوعات بخش کشاورزی و همچنین کاهش هزینه های تولید از دیگر اهداف ما برای تحقق این مهم است.

سپری عنوان کرد: افزایش ضریب خودکفایی در محصولات اساسی از طریق افزایش بهره وری عوامل تولید و استفاده از فن آوریهای نوین در جهت بهبود کیفیت محصولات کشاورزی از اولویت های مجموعه جهاد کشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بهره وری در بخش کشاورزی کردستان ضروری است

افزایش بهره وری در بخش کشاورزی کردستان ضروری است