مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 06:052020-06-14سياسي

برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) به شکل محدود در مدرسه خان شیراز


مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) و یادبود آیت الله العظمی ملک حسینی(ره) به خاطر شیوع ویروس کرونا با تعداد معدود در مدرسه علمیه خان برگزار می شود.

- یاسوج-مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) و یادبود آیت الله العظمی ملک حسینی(ره) به خاطر شیوع ویروس کرونا با تعداد معدود در مدرسه علمیه خان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی رییس مدرسه علمیه خان شیراز در این خصوص اطلاعیه ای منتشر کرده که بخش هایی از آن به شرح ذیل است: هر ساله محبین اهل البیت و خاندان عصمت و طهارت در روز شهادت امام همام جعفر محمد الصادق (ع) جلوه ای باشکوه از اخلاص و ارادت خویش را با حضور در مراسم شهادت در مدرسه علمیه خان به نمایش می گذاشتند.

امسال چون سنوات گذشته این مجلس به لطف خداوند متعال برگزار خواهد شد اما مع الاسف به جهت بلیه جهانی کرونا امکان حضور عموم علاقمندان به اهل البیت وجود ندارد و این مراسم با رعایت اصول و قاعده های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور تعداد محدودی از ارادتمندان به ساحت قدس صادق آل محمد (ص) برگزار می گردد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این مراسم انشاالله با بهره گیری از فضای مجازی به صورت زنده تقدیم محضر همه عزیزان خواهد شد که به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) به شکل محدود در مدرسه خان شیراز

برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) به شکل محدود در مدرسه خان شیراز