مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 05:552020-06-14سياسي

آموزش کشور نباید به سمت خصوصی سازی برود


نماینده مردم بستان آباد در مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش کشور نباید خیلی به سمت خصوصی سازی برود زیرا فرزندان ملت امانت در اختیار این وزارتخانه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، غلامرضا نوری قزلجه نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 25 خرداد) در جلسه علنی و بعد از گزارش وزیر آموزش و پرورش به نمایندگان اظهار داشت: شبکه شاد باید با توزیع اینترنت در مناطق محروم توسعه پیدا کند.

وی افزود: اجرای رتبه بندی معلمان شروع خوبی داشت ولی شاهد تفاوت های قابل توجهی در زمینه حقوق های آنها هستیم که باید سریعا رفع شود.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس تصریح کرد: آموزش کشور نباید خیلی به سمت خصوصی سازی برود زیرا فرزندان ملت امانت در اختیار این وزارتخانه هستند و نباید به جاهای نامربوط سپرده شوند.

نوری قزلجه اظهار داشت: همسان سازی حقوق بازنشستگان و پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان و فرهنگیان از جمله اقداماتی است که باید در دستورکار این وزارتخانه قرار گیرد.

وی افزود: مشکل استخدام نیروهای حق التدرسی و نهضت سوادآموزی از اهمیت بالایی برخوردار است، ضمن این که آموزش ضمن خدمات معلمان هم نباید در این وزارتخانه مغفول بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش کشور نباید به سمت خصوصی سازی برود

آموزش کشور نباید به سمت خصوصی سازی برود