مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 05:352020-06-14سياسي

محمودزاده: بیشتر مدارس در مناطق محروم تخریبی هستند


نماینده محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از وضعیت مدارس در مناطق محروم انتقاد کردو گفت که وزارت آموزش و پرورش برای بهبود وضعیت فضاهای آموزشی در مدارس کانکسی، - نماینده محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از وضعیت مدارس در مناطق محروم انتقاد کردو گفت که وزارت آموزش و پرورش برای بهبود وضعیت فضاهای آموزشی در مدارس کانکسی، کپری و خشت و گلی چه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال محمودزاده در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی مشکلات مربوط به حوزه آموزش و پرورش گفت: متاسفانه بیشتر مدارس مناطق محروم تخریبی است و دانش آموزان در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

چند سال قبل وقوع زلزله تلفات انسانی داشت یا این که حادثه روستای شین آباد پیرانشهر را شاهد بودیم که چطور دختران دانش آموز بی گناه دچار آسیب شدند؛ چرا باید مدارس دارای چنین سیستم گرمایشی غیر استانداری باشند.

وی با انتقاد از عدم رسیدگی به نیروهای خدمات و اداری آموزش و پرورش، گفت: آنها کمترین حقوق را دریافت می کنند و کاری برای استخدامشان نمی شود.

بیشتر مدارس فاقد نیروهای خدماتی هستند و حتی اکثر هنرستان ها هم امکانات کارگاهی ندارند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت حقوق معلمان بازنشسته گفت: معلمان بلافاصله بعد از بازنشستگی با کاهش حداقل 3 میلیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمودزاده: بیشتر مدارس در مناطق محروم تخریبی هستند

محمودزاده: بیشتر مدارس در مناطق محروم تخریبی هستند