مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-14اجتماعي

چشمه های آب معدنی تلخاب سرخه؛ ظرفیتی برای جذب گردشگران


چشمه های آب معدنی تلخاب شهرستان سرخه ظرفیتی مناسب برای جذب گردشگر به این منطقه محسوب می شود و باید در راستای جلوگیری از صدور مجوز برداشت از این چشمه تدابیر لازم صورت گیرد.

- خبرگزاری فارس سرخه- سعیده حسنان: اگر از شهرستان سرخه به سمت روستای لاسجرد حرکت کنید، تابلویی با نام تلخاب را مشاهده خواهید کرد که گردشگران را به سمت این منطقه گردشگری هدایت می کند.

راه دسترسی این چشمه آب معدنی هشت کیلومتر است؛ وقتی به ورودی این منطقه گردشگری می رسیم، دو چشمه آب معدنی دیده می شود که با توجه به وجود گوگرد زیاد، آب آن سبزرنگ است و طعمی تلخ دارد.

این چشمه خاصیت های درمانی فراوان دارد و برای بیماری هایی همچون واریس، کهیر، دردهای مزمن سر، چشم، یرقان، زردی و .

بسیار مفید است و به همین منظور، سالانه گردشگران زیادی برای بهره مندی از مزایا و خواص درمانی آب چشمه های تلخاب به این منطقه مراجعه می کنند.

چشمه های آب معدنی تلخاب شهرستان سرخه ظرفیتی بسیار مناسب برای جذب گردشگران به این منطقه محسوب می شود که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

چشمه تلخاب با خواص درمانی مشهور بهمن اخلاقی، رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرخه در زمینه میراث طبیعی تلخاب شهرستان سرخه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: چشمه های آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشمه های آب معدنی تلخاب سرخه؛ ظرفیتی برای جذب گردشگران

چشمه های آب معدنی تلخاب سرخه؛ ظرفیتی برای جذب گردشگران