مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 05:052020-06-14اقتصادي

سهم 96 درصدی دو گروه کالایی از صادرات دو ماه اخیر استان سمنان


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از سهم 96 درصدی دو گروه کالایی محصولات ساختمانی و معدنی با 53 درصد و محصولات صنعتی با 43 درصد از کالاهای صادراتی این استان در دو ماهه نخست امسال خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از سهم 96 درصدی دو گروه کالایی "محصولات ساختمانی و معدنی"با 53 درصد و "محصولات صنعتی"با 43 درصد از کالاهای صادراتی این استان در دو ماهه نخست امسال خبر داد.

حمیدرضا مداح 25 خردادماه در حاشیه جلسه کارگروه توسعه صادرات استان با بیان این خبر اظهار کرد: طی دو ماه ابتدایی امسال بیش از 24هزار تن کالا از گمرک استان صادر شده است وی ادامه داد: 24هزار و 278 تن کالا از استان سمنان در دو ماهه اول سال جاری به ارزش 18 میلیون و 276هزار دلار صادر شده است.

وی با بیان اینکه ارزش هر تن کالای صادراتی در استان طی این مدت 753 دلار است خاطرنشان کرد: بیشترین کالاهای صادراتی استان از نظر وزنی، محصولات ساختمانی و معدنی 53 درصد ،محصولات صنعتی 43 درصد ، فرآورده های نفتی و محصولات پترو شیمی سه درصد و محصولات کشاورزی و دامی یک درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 96 درصدی دو گروه کالایی از صادرات دو ماه اخیر استان سمنان

سهم 96 درصدی دو گروه کالایی از صادرات دو ماه اخیر استان سمنان