مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 04:452020-06-14حوادث

2 میلیارد ریال کالای احتکار شده در «جوانرود» کشف شد


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف مقدار زیادی مواد خوراکی و شوینده احتکار شده به ارزش 2 میلیارد ریال در شهرستان «جوانرود» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی جوانرود مبنی بر احتکار مقدار زیادی مواد غذایی، خوراکی و شوینده رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از تحقیقات گسترده موفق به شناسایی محل احتکار در یکی از محلات شهر جوانرود شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به بازرسی اقدام کردند.

جاویدان تصریح کرد: در جریان این بازرسی 220 کیلوگرم برنج، یک هزار و 950 کیلوگرم روغن نباتی، 2 هزار و 45 کیلوگرم انواع حبوبات، 38 هزار و 60 عدد انواع آبمیوه، 4 هزار عدد کیک و کلوچه، 1390 عدد تن ماهی، 650 عدد رب گوجه فرنگی، 5 هزار و 405 عدد انواع لوازم آرایشی، 2 هزار و 330 عدد پودر لباسشویی و یک هزار و 22 لیتر مواد شوینده کشف شد.

  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله احتکاری کشف شده را طبق نظر کارشناسان 2 میلیارد ریال ذکر کرد.

وی همچنین از پلمب منزل مسکونی محل کشف کالاهای احتکار شده و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و گفت: این فرد برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیارد ریال کالای احتکار شده در «جوانرود» کشف شد

2 میلیارد ریال کالای احتکار شده در «جوانرود» کشف شد