مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 04:352020-06-14اقتصادي

درخواست شورای شهری ها از قوه قضاییه/ گلایه از حذف قیمت مسکن از سایت های اینترنتی


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حذف قیمت مسکن از سایت های اینترنتی باعث افزایش مشکلات مستأجران در پایتخت شده است، گفت: از قوه قضاییه درخواست رفع این مشکل را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، بهاره آروین عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران در دویست و بیستمین جلسه علنی شورای شهر تهران در مورد ضرورت حفظ حقوق شهروندان تهرانی در دسترسی آزاد به اطلاعات اظهار داشت: اختلال در گردش آزاد اطلاعات از طریق اعمال فشار و تهدید سایت های اینترنتی به منظور حذف قیمت های خرید، فروش و اجاره مسکن در تهران سبب بروز مشکل شده است.

وی افزود: بخش هایی در قوه قضاییه در اوج فصل نقل و انتقالات مسکن و شرایط شیوع کرونا مشکلات عدیده ای را برای شهروندان ایجاد کرده اند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: عجیب است که مسؤولین از یک طرف شعار در خانه بمانید سر می دهند و از طرف دیگر شهروندان را مجبور می کنند در گرما و ترافیک سرتاسر شهر را زیر پا بگذارند تا بتوانند محلی برای سکونت پیدا کنند.

آروین با اشاره به چند برابر شدن اجاره بهای منازل مسکونی گفت: متأسفانه مستأجرانی که سال گذشته منزلی را در اجاره داشتند به دلیل کاهش ارزش پول شان اغلب ناگریز به تخلیه و یا انتقال به منزلی کوچک تر در محله ای متفاوت متناسب با وضعیت مالی شان شده اند و حذف قیمت از سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شورای شهری ها از قوه قضاییه/ گلایه از حذف قیمت مسکن از سایت های اینترنتی

درخواست شورای شهری ها از قوه قضاییه/ گلایه از حذف قیمت مسکن از سایت های اینترنتی