مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 04:052020-06-14سياسي

قادری: وزارت ارشاد سیاست مشخصی در مورد بیمه خبرنگاران نداشته است


خبرنگاران پاسداران مرزهای شفافیت، اطلاع رسانی و پاسخگویی هستند و باید مورد حمایت قرار بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه 25 خرداد) در جریان گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجلس در صحن علنی مجلس اظهار داشت: انتظار داشتیم وزیر شاخص هایی را ارائه کند که وضعیت ما در زمینه فرهنگ و هنر را نشان دهد و بگویند که در دولت یازدهم و دوازدهم کجا بودیم و به کجا رسیدید که متأسفانه شاخصی ارائه نشد و حرف های کلی چیزی را نمی رساند.

وی افزود: در زمینه حمایت از نهاد خانواده و تشویق به ازدواج که بحث روز جامعه ما است و بارها مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته، متأسفانه وزارت ارشاد منفعلانه عمل کرده است و تا به حال هیچ سیاستی از ناحیه وزارتخانه ندیدیم که در بخش تبلیغی و تشویقی ورود پیدا کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد وزارت ارشاد در زمینه فضای مجازی نیز گفت: در فضای مجازی چه کسی باید خلاء ها و کاستی های قانونی را پر کند؟ علی رغم رشد سریع در فضای مجازی و امکان و فرصتی که در فضای مجازی وجود دارد، چه کسی باید کاستی ها را پر کند و وزارت ارشاد چه کاری انجام داده است؟ وی به حمایت از کانون های فرهنگی مساجد اشاره و تصریح کرد: در جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قادری: وزارت ارشاد سیاست مشخصی در مورد بیمه خبرنگاران نداشته است

قادری: وزارت ارشاد سیاست مشخصی در مورد بیمه خبرنگاران نداشته است