مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 03:552020-06-14ورزشي

پاسخ مثبت وزیر ورزش به یک درخواست/ بازگشت مدیریت ورزشگاه شیرودی به استان تهران


مجموعه ورزشی شهید شیرودی که 82 سال قدمت دارد با رای مثبت و اولیه وزیر ورزش و به منظور مدیریت و نظارت مستقیم، به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران واگذار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تا پیش از ساخت و بهره برداری از ورزشگاه آزادی (1353)، محل برگزاری دیدارهای خانگی تیم ملی و تیم های پرسپولیس و استقلال ورزشگاه امجدیه بود که امروزه از آن با نام مجموعه ورزشی شهید شیرودی یاد می شود.

این ورزشگاه سال 1317 ساخته شد و تا سال ها عنوان اولین و بزرگترین ورزشگاه فوتبال تهران را در اختیار داشت اما پس از بهره برداری از ورزشگاه آزادی و به خصوص به دلیل قرار داشتن در مرکز شهر و مسائل امنیتی حاصل از آن، برگزاری دیدارهای مهم و پُرتماشاگر فوتبال در این ورزشگاه منع شد و بدین ترتیب رونق همیشگی خود را از دست داد.

با این حال و از آنجا که مجموعه ورزشی شهید شیرودی به نوعی دربرگیرنده بخش مهمی از تاریخ ورزش کشور است، همواره اهمیت خاص خود را داشته به خصوص برای مسئولان ورزش پایتخت طوریکه درخواست تغییر و جابه جایی مدیریت آن را مطرح کرده و موافقت وزیر را هم گرفته اند.

مجموعه ورزشی شهید شیرودی همچون دیگر اماکن ورزشی متعلق به وزارت ورزش است که تا 15 - 10 سال پیش تحت نظارت مستقیم تربیت بدنی وقت استان تهران قرار داشت اما طی این مدت این نظارت به شرکت توسعه و نگهداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ مثبت وزیر ورزش به یک درخواست/ بازگشت مدیریت ورزشگاه شیرودی به استان تهران

پاسخ مثبت وزیر ورزش به یک درخواست/ بازگشت مدیریت ورزشگاه شیرودی به استان تهران