مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 03:352020-06-14اقتصادي

معافیت بنگاههای مشمول وام کرونا از شمول چک برگشتی


معاون اشتغال وزیر کار از فرصت یک هفته ای بانک ها در پرداخت تسهیلات کرونا خبر داد و گفت: بنگاههایی که مشمول دریافت وام و تسهیلات کرونا می شوند از شمول مربوط به چک برگشتی و اقساط معوق فعلا معاف هستند.

- معاون اشتغال وزیر کار از فرصت یک هفته ای بانک ها در پرداخت تسهیلات کرونا خبر داد و گفت: بنگاههایی که مشمول دریافت وام و تسهیلات کرونا می شوند از شمول مربوط به چک برگشتی و اقساط معوق فعلا معاف هستند.

عیسی منصوری در گفت وگو با ایسنا، درباره پیش بینی حمایت از صاحبان مشاغل آزاد که دارای بیمه اختیاری هستند و از بحران کرونا آسیب دیده اند اظهار کرد: از قبل در مورد این دسته مشاغل تصمیماتی گرفته بودیم و با توجه به اینکه خود این افراد اطلاعاتشان را در سامانه های مربوطه به طور دقیق ثبت نکرده و شغل خود را آزاد اعلام کرده بودند مثلا گفته بودند که شغلشان آرایشگری است لذا در حال احصای اطلاعات آنها هستیم که رشته فعالیتشان را دقیقا مشخص می کند و طبعا با احصای دقیق اطلاعات و بر مبنای رشته فعالیتها می توانیم به راحتی به این افراد تسهیلات پرداخت کنیم.

وی پیش بینی کرد تا پایان هفته آتی صاحبان این دسته کسب و کارها و مشاغل آزاد شناسایی و پیامک مشمول شدن به آنها ارسال شود تا بتوانند فرایند ثبت نام خود را دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت بنگاههای مشمول وام کرونا از شمول چک برگشتی

معافیت بنگاههای مشمول وام کرونا از شمول چک برگشتی