مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 03:202020-06-13اقتصادي

هوشمندسازی 75 درصد چاه های کشاورزی مهریز تاکنون


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد گفت: 75 درصد چاه های کشاورزی و 20 درصد چاه های صنعتی شهرستان مهریز دارای کنتور هوشمند هستند.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد گفت: 75 درصد چاه های کشاورزی و 20 درصد چاه های صنعتی شهرستان مهریز دارای کنتور هوشمند هستند.

محمد مهدی جوادیان زاده در حاشیه نشست رویداد آبی مهریز ضمن اعلام این خبر افزود: با همکاری بهره برداران و شرکت توزیع برق، کار هوشمندسازی تمام چاه های بخش کشاورزی و صنعت با جدیت پیگیری و اقدام مناسب در دستور کار است.

وی ادامه داد: برای مدیریت مصرف آب به خاطر شرایط خاص استان، راه های مختلفی به خصوص صرفه جویی مردم با فرهنگ سازی رسانه ها و همچنین نصب کنتورهای هوشمند در اولویت است که همکاری جدی مردم و مسئولان را می طلبد.

این مسئول طرح آبیاری به روش نوین و اصلاح الگوی کشت را از مواردی ذکر کرد که باید در تمام مناطق استان به صورت جدی مدنظر متولیان و شهروندان قرار گیرد تا بتوان در طول سال به خصوص در فصل تابستان بر مشکلات کم آبی غلبه کرد.

جوادیان زاده همچنین با اشاره به این که مهریز از مناطقی است که دچار کم آبی است، بر همکاری مردم با مسئولان در مدیریت مصرف تاکید کرد و همچنین همکاری در هوشمندسازی کنتور آب چاه های کشاورزی و صنعتی شهرستان را خواستار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی 75 درصد چاه های کشاورزی مهریز تاکنون

هوشمندسازی 75 درصد چاه های کشاورزی مهریز تاکنون