مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 02:402020-06-13اقتصادي

قصه بی پایان سدمعبر در شهرکرد


سدمعبر به نوعی نقض حقوق شهروندی در شهرها و روستاها است و موجب آشفتگی بصری در سطح معابر می شود، اما به نظر می رسد قوانین و برخوردها با این اصناف بازدارنده نیست و ما هم چنان باید شاهد سدمعبر در خیابان ها و پیاده روها باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز یکی از مهم ترین چالش ها در مدیریت شهری موضوع سدمعبر در سطح خیابان ها و پیاده روها است، متأسفانه شاهدیم که بسیاری از اصناف بخش زیادی از پیاده روی روبروی واحد صنفی خود را برای عرضه اجناس موجود در مغازه های اشغال کرده اند که این مسئله مشکلات بسیاری را برای عبور و مرور شهروندان و واحدهای صنفی اطراف ایجاد کرده است.

البته سدمعبر تنها مربوط به اصناف، دستفروشان و دوره گردها نیست، بلکه پارک خودرو در حاشیه خیابان ها که موجب کندی در تردد سایر خودروها و ایجاد ترافیک در خیابان می شود نیز نوعی سد معبر است که مشکلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد می کند، همچنین این روزها با افزایش ساخت و سازهای ساختمان های بلندمرتبه در مراکز شهرها شاهدیم که مالکان حجم زیادی از مصالح و نخاله های ساختمانی را در پیاده روها رها می کنند و موجب ایجاد مزاحمت برای شهروندان می شوند.

برخورد با افرادی که سدمعبر می کنند در حیطه وظایف واحد اجراییات شهرداری ها است، طبق قانون اگر افراد اقدام به سدمعبر کنند باید با آن ها برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه بی پایان سدمعبر در شهرکرد

قصه بی پایان سدمعبر در شهرکرد