مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 02:302020-06-13اجتماعي

بکارگیری 122 تیم ویژه برای تامین نظم و امنیت ترافیکی گلستان


فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در حوزه نظم ترافیکی، پلیس گلستان با به کارگیری 55 تیم در محورهای مواصلاتی برون شهری و 47 تیم خودرویی و 20 تیم موتوری درون شهرها حضور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمد سعید فاضل دادگر اظهارکرد: مناطق گردشگری همچون ساحل دریا و جنگل ها، همانند محیط جامعه می توانند آبستن حوادث، جرایم و ناهنجاری های مختلف باشند و با توجه به حضور فرهنگ های مختلف در این مناطق، برنامه ریزی برای پیشگیری از هرگونه آسیب، ضرورت دوچندان دارد.

وی گفت: هر چند که امسال با توجه به شرایط موجود در کشور و حضور ویروس منحوس کرونا، توصیه مسئولان بهداشتی بر این است که شهروندان برای حفظ سلامتی خود و دیگران از سفرهای غیرضرور خودداری کنند اما پلیس برای برقراری نظم و امنیت آن دسته از هموطنانی که قصد سفر دارند آمادگی کامل داشته و برنامه های هدفمندی در دست اجرا دارد.

فاضل دادگر افزود: بر همین اساس علاوه بر دایرکردن ایستگاه های انتظامی در 17 نقطه خاص جنگلی و دو نقطه از سواحل استان و البته حضور فعال پلیس در سایر اماکن گردشگری، سعی شده برنامه ها و اقدامات فرهنگی و اجتماعی هم به منظور کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش سطح آگاهی های انتظامی شهروندان، آموزش های همگانی در حوزه های مختلف از جمله پیشگیری از انواع سرقت، آموزش قوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری 122 تیم ویژه برای تامین نظم و امنیت ترافیکی گلستان

بکارگیری 122 تیم ویژه برای تامین نظم و امنیت ترافیکی گلستان