مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 00:502020-06-13اجتماعي

غیزانیه؛ قصه هزار و یک درد / زندگی همزمان با سیل و خشکسالی


گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو_سیده زهرا حسینی؛ یک؛ یک تقاضای قانونی که به آن توجهی نمی شود، یک راه که غیرقانونی بسته می شود، یک گلوله که شلیک می شود و هزار لوله آبرسانی که خشک است؛ - ما داریم از منطقه ای حرف می زنیم که در نزدیکی پرآب ترین رودخانه ایران است و هر سال زمستان را با ترس و نگرانی سیل شدید و پرحسارت می گذراند، اما با مشکل بی آبی روبروست گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو_سیده زهرا حسینی؛ یک؛ یک تقاضای قانونی که به آن توجهی نمی شود، یک راه که غیرقانونی بسته می شود، یک گلوله که شلیک می شود و هزار لوله آبرسانی که خشک است؛ این ها همه قرار است کنار هم بنشینند و بشوند یک قصه، یک تراژدی.

همه این ها به کنار، اما انگار همیشه باید قصه ها از یک حرکت غیرقانونی و در اغلب موارد یک شلیک شروع بشود گاهی شلیک گلوله به یک نوجوان که آب میخواهد و گاهی شلیک سوژه به ذهن یک خبرنگار، که او را می برد تا تنها 45دقیقه آن طرف اهواز و می نشاند روبروی مردی با دشداشه سفید.

دو؛ با دشداشه سفید ایستاده روبروی یک دوربین و با همان زبان عربی فصیح ش می گوید: ما وهابی نیستیم! قسم می خورد که جدایی طلب نیستیم و تنها حق طبیعی خود را می خواهیم.

مرد است، غرور دارد پشت این داد و فریادهایش قطعا بغض هایی است که غرور مردانه اجازه اشک شدنش را نداده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیزانیه؛ قصه هزار و یک درد / زندگی همزمان با سیل و خشکسالی

غیزانیه؛ قصه هزار و یک درد / زندگی همزمان با سیل و خشکسالی