مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 00:152020-06-13حوادث

انهدام باند سارقان کارخانجات و کارگاه های تولیدی در کاشان


با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان کاشان، باند 7 نفره سارقان حرفه ای کارخانجات و کارگاه های تولیدی شهرستان کاشان شناسایی و دستگیر و به 163 فقره سرقت اعتراف کردند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، علی قربانی اظهار داشت:  در پی وقوع سرقت های سریالی از سطح کارخانجات و کارگاه های تولیدی واقع در شهرک فتح المبین و شهرک صنعتی امیرکبیر شهر کاشان ، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کاشان تصریح کرد : ماموران با فعال کردن چند تیم منسجم و با راه اندازی گشت های محسوس و غیرمحسوس و تجزیه و تحلیل شگرد سارقان و انجام کار اطلاعاتی ، یکی از سارقان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال که در بازجویی های اولیه بعمل آمده به جرم ارتکابی با همدستی 3 نفر از همدستانش اعتراف کرد .

وی افزود : با همکاری متهم دستگیر شده ، دیگر همدستان وی نیز در مخفیگاهشان دستگیر که در بازجویی های فنی و تخصصی به 163 فقره انواع سرقت از کارخانجات و کارگاه های تولیدی سطح شهر کاشان اقرار که در این خصوص با پیگیری های مجدد و با هوشیاری ماموران تعداد 3 نفر از مالخران نیز شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر  شدند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان کارخانجات و کارگاه های تولیدی در کاشان

انهدام باند سارقان کارخانجات و کارگاه های تولیدی در کاشان