مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 17:552020-06-13سياسي

فاز دوم پروژه آب رسانی به روستاهای بخش غیزانیه اهواز کلنگ زنی شد


استاندار خوزستان از کلنگ زنی فاز دوم پروژه آب رسانی به روستاهای بخش غیزانیه اهواز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا شریعتی عصر امروز در آیین کلنگ زنی فاز دوم پروژه آب رسانی به روستاهای بخش غیزانیه اهواز و کلنگ زنی پروژه آب رسانی دهستان مشرحات و 8 روستای تحت پوشش آن، اظهار کرد: با استعانت از خداوند و در ایام شهادت امام صادق (ع) کاری ماندگار و خوب را برای تکمیل طرح آب رسانی به مردم غیزانیه اهواز شروع می کنیم.

وی افزود: امروز را با آب و آب رسانی شروع کردیم؛ ابتدا در تایم صبح فاز اول طرح آب رسانی به غیزانیه بزرگ افتتاح شد که تأمین آب برای آنها از 9 هزار مترمکعب به 17 هزار مترمکعب افزایش پیدا کرد.

استاندار خوزستان بیان کرد: خط لوله 600 میلی متر جدید کار شده است و آب تا ایستگاه صفیره و بعد از آن به سمت ایستگاه نزهه پمپاژ می شود؛ در فاز اول تأمین آب برای 30 روستا (12 روستا آب 24 ساعته و 18 روستا نیز از 10 ساعت آب در شبانه روز برخوردار می شوند) انجام شد.

شریعتی عنوان کرد: تایم عصر نیز ابتدا در منطقه حصیرآباد اهواز، خیابانی که ساخت وساز غیرمجاز بدون آب شرب بودند، با رفع موانع قانونی در شورای تأمین و حمایت نماینده ولی فقیه استان خوزستان از نعمت آب رسانی برخوردار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم پروژه آب رسانی به روستاهای بخش غیزانیه اهواز کلنگ زنی شد

فاز دوم پروژه آب رسانی به روستاهای بخش غیزانیه اهواز کلنگ زنی شد