مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 14:252020-06-13سياسي

دومین آزمایشگاه سطح 3 ایمنی زیستی کشور آماده تحویل شد


معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور از آماده به کار شدن دومین آزمایشگاه سیار سطح 3 ایمنی زیستی سیار کشور با همکاری سازمان پدافند و موسسه سرم سازی رازی و با بهره گیری از شرکت های دانش بنیان پژوهش های نوین دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح (سپند) تولید شده، - معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور از آماده به کار شدن دومین آزمایشگاه سیار سطح 3 ایمنی زیستی سیار کشور با همکاری سازمان پدافند و موسسه سرم سازی رازی و با بهره گیری از شرکت های دانش بنیان پژوهش های نوین دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح (سپند) تولید شده، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا با حضور 150 شرکت فناورانه و دانش بنیان با هدف توسعه بازارهای صادارتی امروز با حضور سردار عبدالله جلالی معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور گشایش یافت.

در این نمایشگاه 100 شرکت تولیدی و 50 شرکت دانش بنیان در دو گروه کالایی دستاوردهای خود را با هدف توسعه بازارهای صادراتی ارائه کرده اند.

مواد شوینده، بهداشتی و سلولزی و ماشین آلات وابسته و همچنین تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی در حوزه های مقابله با کرونا دو گروه کالایی حاضر در این نمایشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین آزمایشگاه سطح 3 ایمنی زیستی کشور آماده تحویل شد

دومین آزمایشگاه سطح 3 ایمنی زیستی کشور آماده تحویل شد