مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 13:252020-06-13اقتصادي

مصرف برق در مرکزی در ماه جاری 12 درصد افزایش یافت


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از افزایش 12 درصدی مصرف برق در خرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان مرکزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد الله داد اظهار کرد: مصرف برق در استان مرکزی در روزهای گذشته به اوج خود رسیده و به مرز 900 مگاوات نزدیک شده است که در صورت ادامه این روند مشکلات جدی پیش رو خواهد بود.

وی ادامه داد: اوج مصرف برق در ساعت 13 الی 17 است که مشترکان با رعایت زمان مصرف می توانند با همکاری مناسب، سایر هم استانی ها را از نعمت برق برخوردار کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: مهم ترین دلیل افزایش مصرف انرژی الکتریکی به دلیل ارزان بودن قیمت آن است چرا که قبض صادره برای اغلب مصرف کنندگان مبلغ ناچیزی است و این مهم شرکت توزیع برق را با مشکلاتی مواجه کرده است.

وی در خصوص افزایش تعرفه برق مشترکان پرمصرف گفت: قیمت برق مشترکان پرمصرف برق 16 درصد افزایش پیدا می کند و این میزان صرفاً شامل مشترکانی می شود که بیش از الگوهای تعیین شده مصرف می کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بروز خاموشی و اعمال کمبود را کاملاً وابسته به وضعیت مصرف در کشور دانست و افزود: با رعایت موضوع مدیریت مصرف به صورت همگانی و ایجاد توازن بین تولید و مصرف برق، خاموشی نخواهیم داشت و در غیر این صورت، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف برق در مرکزی در ماه جاری 12 درصد افزایش یافت

مصرف برق در مرکزی در ماه جاری 12 درصد افزایش یافت