مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 12:502020-06-13اقتصادي

وفاق و روحیه جهادی رمز عبور از مشکلات اقتصادی کشور/ روزمرگی آفت ادارات شده است


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان گفت: برای عبور از مشکلات اقتصادی موجود باید وفاق و همدلی و روحیه جهاد داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عزیزه امامی عصر امروز در دومین جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش اظهار کرد: تحریم های ظالمانه آمریکا از یک طرف و هزینه های وارده ناشی از شیوع  ویروس کرونا در کشور و استان از طرف دیگر سبب شده تا امسال به لحاظ اقتصادی و اعتباری سال پرچالشی باشد.

وی وفاق، همدلی و روحیه جهاد را لازمه عبور از مشکلات اقتصادی دانست و تصریح کرد: منابع مالی دولت محدود است و هر آنچه که دولت به لحاظ مالی تامین کند باید صرف مقابله و درمان بیماری کرونا شود و تنها با وفاق، همدلی و جهاد ملی می توان از این مشکلات عبور کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان با اشاره به انتخابات اسفندماه سال گذشته بیان کرد: با همراهی و همدلی همه مسوولان، سپاه، نیروی انتظامی و نظامی و مردم  توانستیم انتخابات بدون چالش و حاشیه و با حضور حداکثری را در استان برگزار کرده و حماسه دیگری را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه کمک مومنانه در زمان شیوع کرونا حماسه ای ماندگار برای ایران اسلامی بود، خاطرنشان کرد: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه برای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه، همه مسوولان و مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وفاق و روحیه جهادی رمز عبور از مشکلات اقتصادی کشور/ روزمرگی آفت ادارات شده است

وفاق و روحیه جهادی رمز عبور از مشکلات اقتصادی کشور/ روزمرگی آفت ادارات شده است