مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 12:452020-06-13حوادث

عاملان قتل مرد 34 ساله درفارسان دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان فارسان از کشف یک فقره قتل و دستگیری قاتلان متواری پس از 21 روز در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلامعلی شکری گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان فارسان، شناسایی قاتل و همدستان احتمالی وی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: در پی وصول خبری از بیمارستان جونقان مبنی بر مصدومیت فوت مردی 34 ساله، مأموران کلانتری جونقان سریعاً به بیمارستان اعزام و ضمن بررسی موضوع مشاهده می کنند که مصدوم در اثر شدت جراحات و خونریزی شدید از ناحیه سر و پای چپ، جان باخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان افزود: بلافاصله موضوع شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و پس از تحقیقات انجام شده مشخص شد که پنج نفر با انگیزه قبلی و به دلیل اختلاف ملکی با یکدیگر درگیر شده و در این درگیری دو نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شده که متأسفانه یکی از مصدومان به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی شدید در بیمارستان جان باخته است.

وی بیان کرد: در تحقیقات فنی پلیس مشخص شد که طرفین درگیری همگی سابقه دار هستند لذا پس از هماهنگی قضایی مخفیگاه متهمان و خودرو مورد استفاده برای انتقال مصدومان به بیمارستان مورد بازرسی قرار گرفت و چهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان قتل مرد 34 ساله درفارسان دستگیر شدند

عاملان قتل مرد 34 ساله درفارسان دستگیر شدند