مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 11:002020-06-13بين الملل

قیس خزعلی: هدف پروژه های فرهنگی آمریکا تغییر ارزش ها در عراق است


دبیرکل عصائب اهل الحق عراق اعلام کرد، آمریکا با پروژه های فرهنگی خود در عراق دنبال تغییر آداب و رسوم و اعتقادات جامعه این کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ قیس خزعلی دبیرکل عصائب اهل الحق عراق اعلام کرد، هدف پروژه های فرهنگی آمریکا در عراق تغییر آداب و رسوم، ارزش ها، عادات و اعتقادات جامعه اصیل عراق است.

بر اساس گزارش العهد ، خزعلی در سخنرانی خود به مناسبت ششمین سالگرد تأسیس الحشد الشعبی درباره دلیل حسن ظن سیاستمداران عراق نسبت به پروژه های فرهنگی آمریکا سوال کرد و افزود: آیا آمریکا اولین کشوری نبود که پرچم همجنسگرایی در کنسولگری خود در اربیل برافراشت؟ وی ادامه داد: هر فرد عراقی می داند تشویق به همجسنگرایی در داخل عراق چه معنایی می دهد؛ این اقدام هدف گرفتن فرهنگ عراق و آداب و رسوم، ارزش ها و معتقدات است.

خزعلی در ادامه به پروژه موسوم به آیلپ اشاره کرد و گفت، آنچه دل انسان را خون می کند هدف گرفتن آینده دانش آموزان برتر و نخبه کشور عراق است که تحت عنوان پروژه موسوم به آیلپ برای رفتن به آمریکا تحت عنوان تبادل فرهنگی جذب می شوند و به همراه خانواده های خود در این کشور برای تغییر ارزشها یا شستشوی مغزی برای جذب زودهنگام قرار می گیرند تا در 10 تا 20 سال آینده سران عراق باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیس خزعلی: هدف پروژه های فرهنگی آمریکا تغییر ارزش ها در عراق است

قیس خزعلی: هدف پروژه های فرهنگی آمریکا تغییر ارزش ها در عراق است