مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 09:352020-06-13حوادث

مهار 33 فقره آتش سوزی در عرصه های طبیعی فارس طی 3 روز گذشته


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: در سه روز گذشته بیش از 33 فقره آتش سوزی در جنگل ها و مراتع استان حادث شد که خوشبختانه همگی با حضور بموقع نیروهای امدادی به طور کامل مهار شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس،شهرام منتصری با اعلام این خبر اظهار داشت : در سه روز گذشته بیش از 33 فقره آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی استان فارس رخ داد که گسترده ترین آن آتش سوزی ارتفاعات ظفرآباد و کوه های سبز پوشان، مرز مشترک شهرستان های شیراز و کوار بوده است.

وی با اشاره به اینکه 90 درصد آتش سوزی ها در عرصه های منابع طبیعی دارای عامل انسانی است، افزود: علت آتش سوزی های اخیر نیز بی احتیاطی و سهل انگاری برخی افراد بوده است.

منتصری با بیان اینکه در سال زراعی جاری به دلیل بارش های خوب در استان فارس تراکم پوشش گیاهی و بخصوص علف های یکساله به صورت چشمگیری افزایش یافته است، گفت: اگرچه این بارش ها نوید سرسبزی و طبیعتی فرح بخش را می داد اما از همان زمان نگرانی ها و دل مشغولی ما نیز در مواجهه با بهار و تابستانی سخت و طاقت فرسا در راستای مقابله با آتش سوزی های احتمالی در عرصه های وسیع منابع طبیعی آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار 33 فقره آتش سوزی در عرصه های طبیعی فارس طی 3 روز گذشته

مهار 33 فقره آتش سوزی در عرصه های طبیعی فارس طی 3 روز گذشته