مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 09:052020-06-13بين الملل

تماس مخفیانه کاخ سفید با شخصیت های نزدیک به تشکیلات خودگردان فلسطین


برخی منابع آگاه از تماس های مخفیانه کاخ سفید با شماری از شخصیت های نزدیک به تشکیلات خودگردان فلسطین پس از اعلام قطع روابط با آمریکا خبر دادند.

- برخی منابع آگاه از تماس های مخفیانه کاخ سفید با شماری از شخصیت های نزدیک به تشکیلات خودگردان فلسطین پس از اعلام قطع روابط با آمریکا خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه القدس به نقل از این منابع آورده است که در پی توقف تماس های مستقیم بین کاخ سفید و تشکیلات خودگردان فلسطین، کاخ سفید درصدد ایجاد کانالی ارتباطی با شماری از بازرگانان فلسطینی نزدیک به این تشکیلات است.

این منابع تاکید کردند که تماس ها و گفتگوهای پشت پرده کنونی را آوی برکوویتز نماینده ویژه دونالد ترامپ در روند صلح و معامله قرن پیش می برد.

برکوویتز جانشین جیسون گرینبلات شد که پاییز گذشته از سمت خود استعفا داد.

برکوویتز امیدوار است تا بتواند از طریق ارتباط با شخصیت های نزدیک به تشکیلات خودگردان بتواند یک کانال ارتباطی مستقیم را با این تشکیلات به منظور ایجاد راه حلی در رابطه با طرح الحاق کرانه باختری ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، از جمله موضوعات پیشنهادی که برکوویتز به دنبال طرح آن است، به تعویق انداختن زمان الحاق منطقه غور اردن یا منطقه ج در کرانه باختری است و اینکه الحاق شهرک های صهیونیست نشین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس مخفیانه کاخ سفید با شخصیت های نزدیک به تشکیلات خودگردان فلسطین

تماس مخفیانه کاخ سفید با شخصیت های نزدیک به تشکیلات خودگردان فلسطین