مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 08:552020-06-13اجتماعي

فعالیت کارخانه های آلوده کننده شیراز بررسی می شود


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز اعلام کرد که وضعیت کارخانه ها و کارگاه های آلوده کننده مسیر رودخانه های خشک و چنارراهدار، - ایسنا/فارس رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز اعلام کرد که وضعیت کارخانه ها و کارگاه های آلوده کننده مسیر رودخانه های خشک و چنارراهدار، بررسی خواهد شد.

علی ناصری شنبه 24 خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه بهسازی مسیر رودخانه خشک و چنار راهدار، گفت: معاونت خدمات شهری شهرداری در روزهای آینده نسبت به ارائه گزارش فعالیت کارخانه ها و سایر مراکزی که باعث آلودگی رودخانه های خشک و چنار راهدار می شوند اقدام کرده و نتیجه را به صورت مکتوب به شورا ارسال می کند.

او همچنین با اشاره به اینکه در بودجه سال 99 شهرداری مرتبط با معاونت خدمات شهری 70 پروژه عمرانی دیده شده است، گفت: اعتبار این 70 پروژه عمرانی 578 میلیارد و 800 میلیون ریال تعریف شده است.

ناصری گفت: از این تعداد، 37 پروژه با اولویت A به مبلغ سیصد و چهل و هشت میلیارد و چهارصد میلیون ریال، 24 پروژه با اولویت B به مبلغ یکصد و چهل و شش میلیارد و نهصد میلیون ریال و 9 پروژه با اولویت C به مبلغ هشتاد و سه میلیارد و پانصد میلیون ریال، مورد تایید کمیسیون قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت کارخانه های آلوده کننده شیراز بررسی می شود

فعالیت کارخانه های آلوده کننده شیراز بررسی می شود