مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 08:252020-06-13اقتصادي

شهرداری کرج سال گذشته 2020 میلیارد تومان درآمد داشت


عضو شورای شهر کرج با اشاره به پیشرفت بیش از 13درصدی پروژه قطارشهری کرج در دو سال و نیم اخیر و در زمان فعالیت شورای پنجم شهر کرج گفت: با توجه به چهار سال تعطیلی پروژه قطارشهری کرج در سال های قبل از این دوران، - ایسنا/البرز عضو شورای شهر کرج با اشاره به پیشرفت بیش از 13درصدی پروژه قطارشهری کرج در دو سال و نیم اخیر و در زمان فعالیت شورای پنجم شهر کرج گفت: با توجه به چهار سال تعطیلی پروژه قطارشهری کرج در سال های قبل از این دوران، چنین پیشرفتی در این پروژه یک دستاورد بزرگ است.

منصور وحیدی روز شنبه 24 خرداد در مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی منطقه هفت شهرداری کرج گفت: در سال گذشته درآمد شهرداری کرج بیش از 2020 میلیارد تومان بوده که از این میزان بالغ بر 1620 میلیارد تومان نقدی و 400 میلیارد تومان تهاتری بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: در کنار درآمدهای محقق شده در سال قبل، تزریق اعتبار حاصل از فروش 250 میلیارد تومان اوراق مشارکت از سوی دولت برای پروژه قطار شهری کرج را داشتیم که بخشی از آن در سال قبل هزینه شد و مابقی آن امسال خرج می شود.

رییس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر با اشاره به پیشرفت بیش از 13درصدی پروژه قطارشهری کرج در دو سال و نیم اخیر و در زمان فعالیت شورای پنجم شهر کرج گفت: با توجه به چهار سال تعطیلی پروژه قطار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری کرج سال گذشته 2020 میلیارد تومان درآمد داشت

شهرداری کرج سال گذشته 2020 میلیارد تومان درآمد داشت