مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 08:052020-06-13حوادث

ریشه طلاق عاطفی کجاست؟


یک روانشناس، با بیان اینکه در طلاق عاطفی زن و شوهر هیچ ارزشی برای هم قائل نیستند، گفت: زوجینی که دچار طلاق عاطفی هستند به اوج بی تفاوتی نسبت به هم می رسند و بی تفاوتی آخرین مرحله بی احساس بودن انسان است.

- ایسنا/گیلان یک روانشناس، با بیان اینکه در طلاق عاطفی زن و شوهر هیچ ارزشی برای هم قائل نیستند، گفت: زوجینی که دچار طلاق عاطفی هستند به اوج بی تفاوتی نسبت به هم می رسند و بی تفاوتی آخرین مرحله بی احساس بودن انسان است.

مریم نیک فطرت در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه زندگی مشترک معمولا با عشق آغاز می شود، اظهار کرد: کم کم مسیر زندگی مشکلات خودش را نشان می دهد و لذا زوجین توانایی حل مشکلات را به درستی ندارند و منجر به جدایی می شود.

وی عدم تفاهم را یکی از عوامل طلاق دانست و افزود: برخی از افراد تصور می کنند بعد از ازدواج باید به همه چیزهایی که در رویا و خیالشان دارند، محقق شود لذا این تصور اشتباه بوده و مبنایی برای ایجاد شکاف در زندگی مشترک می شود.

این روانشناس، با اشاره به نقش ویژگی های شخصیتی و عوامل محیطی و اجتماعی بر زندگی زناشویی، یادآور شد: برخی از افراد نمی توانند در کنار هم زندگی کنند و لذا طلاق رسمی یا عاطفی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه طلاق عاطفی کجاست؟

ریشه طلاق عاطفی کجاست؟