مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 08:002020-06-13اقتصادي

مهاجرت معکوس به روستاها با توسعه شبکه ملی اطلاعات


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور گفت: توسعه شبکه ملی اطلاعات در روستاها در دولت تدبیر و امید به بیش از 3 برابر، زمینه مهاجرت معکوس را به روستاها فراهم کرده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور گفت: توسعه شبکه ملی اطلاعات در روستاها در دولت تدبیر و امید به بیش از 3 برابر، زمینه مهاجرت معکوس را به روستاها فراهم کرده است.

محمد امید 24 خردادماه در آیین رونمایی از دسترسی 1034 روستا در سطح کشور به شبکه ملی اطلاعات اظهار کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم، سهم روستاها از شبکه ملی ارتباطات از 30 درصد به بالاتر از 95 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه ارتباط بیش از 1000 روستا با شبکه ملی اطلاعات فراهم شده است، افزود: توسعه شبکه ملی اطلاعات در روستاها در دولت تدبیر و امید به بیش از 3 برابر، زمینه مهاجرت معکوس را به روستاها فراهم کرده است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور، متصل شدن 40 روستا در هفته به شبکه آبرسانی، دسترسی 85 درصد از روستاهای کشور به گاز، متصل شدن 35 کیلومتر روستا به راه اصلی به صورت هفتگی، ایجاد اشتغال برای روستاییان با دراختیار قرار دادن 13500 میلیون تومان تسهیلات 4 و 6 درصد و توسعه صنعت گردشگری روستاها را از اقدامات مهم دولت تدبیر و امید برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت معکوس به روستاها با توسعه شبکه ملی اطلاعات

مهاجرت معکوس به روستاها با توسعه شبکه ملی اطلاعات